Her er punktvise utdrag fra årsmeldinga for 2011 fra Åndalsnes og Romsdal Reiselivslag.

  • Deltakelse på reiselivsmesse i Utrecht, Nederland.

  • Reiselivsmessa på Lillestrøm

  • Pakketeringskurs i egen regi.

  • Pressekonferanse i Nærings- og handelsdepartementet. Presentasjon av en cruiseundersøkelse.

  • Reiselivssjefen i Åndalsnes og Romsdal Reiselivslag blir leid inn til å være sales executive for cruise i 25 prosent stilling.

  • Kontaktet av produksjonsselskapet for 71 grader Nord.

  • Romsdalsvinter gir god reklame for området.

  • Norwegian Travel Workshop i Haugesund.

  • Åndalsnes får status som turiststed fra og med 3. mai.

  • Raumabanens utviklingsselskap og Raumabanen Åndalsnes blir avviklet.

  • Norges-samling i London i regi Innovasjon Norge.

  • Reiselivssjefen får æren av å åpne Trollveggen Besøkssenter.

  • Romsdalseggen offisielt åpnet 1. juli.

  • Norsk Fjellfestival og RaumaRock er god reklame for området.

  • Reklamefilm for Romsdalseggen spilles inn.

  • Deltakelse på Seatrade, Hamburg.

  • Ny webside, www.visitandalsnes.com er klar.

  • Tilsagn om 14 millioner kroner til utbedring av svingene i Trollstigen, samt signal fra samferdselsministeren om at økt tillatt lengde på busser (13,1 meter) i Trollstigen skal videreføres.

  • Tilsagn om 8 millioner kroner til Norsk Tindesenter registreres med glede.